יפה אפרתי קיבלה את תקציב טבע

משרד “יפה אפרתי תקשורת”

קיבל את תקציב יחסי הציבור

של טבע ישראל- תרופות ללא מרשם

(otc) ומוצרי צריכה

משרד  “יפה אפרתי תקשורת”, קיבל את תקציב יחסי הציבור של יחידת תרופות ללא מרשם ( OTC ) ומוצרי צריכה בטבע ישראל .

טבע ישראל  הינה החברה המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל.

יחידת התרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי הצריכה של טבע ישראל, תחת הנהלתה של הדר מרחב נאמן, כוללת ארבעה תחומי פעילות – תחום האנלגטיקה (שיכוך כאבים) והצינון והתחום הדנטלי, שהינם תחומים מבוססים ומובילים, ושני תחומים בצמיחה – תוספי תזונה וגסטרו ותחום העור ושיער.

משרד ‘יפה אפרתי תקשורת’, עבר לאחרונה תהליך מיתוג מחדש ובו חלוקה לארבע מחלקות מתמחות: מחלקת שיווק בניהולה של נטע הר-לב עליה נמנים לקוחות כגון יוניליוור ישראל, מזרחי-טפחות, החברה המרכזית קוקה-קולה ישראל, קבוצת מעברות, מטרנה, טרה, מולר, סוגת, רב בריח ועוד..

המחלקה השניה הינה מחלקת האופנה, הלייף סטייל והקוסמטיקה בניהולה של מאיה קוז’ניצקי עליה נימנים לקוחות כגון  לוקסאוטיקה ישראל עם מותגי ריי-באן, שאנל, ורסצ’ה, ראלף לורן ועוד..; קבוצת אינטר ג’ינס ריפליי, נעלי סטיב מאדן, נעלי ריפליי, גאס, קסידי בוטיק, רשת TO GO ,תמנון, BODY SHOP ועוד..

עוד פועלות במשרד מחלקת BTL הפועלת לייזום והפקת רעיונות תקשורתיים בניהולה של יפה אפרתי ומחלקת PR ONLINE  בניהולה של יפעת גיא.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here