חברת טבע, עולה בקמפיין ראשון לטלוויזיה עבור תחליף החלב החדש שלה – נוטרילון, בהשקעה של 1 מיליון דולר

נוטרילון, תחליף החלב החדש של "טבע ישראל" עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון

"נוטרילון" NUTRILON

תחליף החלב מס' 1 באירופה

המעניק הגנה מוכחת לתינוק שלך

 

עם תחילת השנה החדשה, חברת טבע ישראל עולה עם קמפיין טלוויזיה ראשון לתחליף החלב שלה -נוטרילון.

 

הקמפיין, אשר עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, ילווה בסיסמא "הגנה מוכחת לתינוקך", ויביא לידי ביטוי ויזואלי את שילוב הרכיבים הייחודי של אוליגוסכרידים מסוג scGOS/lcFOS אשר נמצא בלמעלה מ – 30 מחקרים כתורם למערכת חיסון בריאה.

שילוב רכיבים זה, אשר פותח על ידי נוטרישה (יצרנית נוטרילון והחברה מס' 1 באירופה בתחום תחליפי החלב), נועד לחקות את הפעילות של הסיבים התזונתיים בחלב האם אשר ידועים כמעודדים צמיחת חיידקים טובים במערכת העיכול, ובכך להתפתחות מערכת חיסון בריאה של התינוק. 

 

הקמפיין יתקשר את העובדה שנוטרילון הינו תחליף החלב לתינוקות מספר 1 באירופה, מבית נוטרישה, עליו גדלים מאות מיליוני תינוקות כבר למעלה מ-100 שנה.

 

הקמפיין הינו חלק ממהלך השקה המוערך בכ- 1 מיליון$ ומלווה באמצעי מדיה נוספים.

 

קו מוצרי נוטרילון, כולל תחליפי חלב בשלבים 1,2,3 אשר נמכרים במחיר הכרות של 34.99 ₪ במקום 45.99 לאריזת 400 גרם ו – 59.99 ₪ במקום 74.99 לאריזת 800 גרם. המוצרים נמכרים ברשתות המזון והפארמים.

בנוסף, ניתן להצטרף לתוכנית ההיכרות המאפשרת ליהנות ממחירים אלו למשך שנה.

 

(באדיבות שטרן אריאלי)

Paste your AdWords Remarketing code here