אם גם אתם מנהלים משרד כחלק מהעסק שלכם, שווה להכיר את אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם ולפרסם את עצמכם – ציוד משרדי ממותג. זה הזמן להבין את היתרונות הרבים של ציוד מהסוג הזה, להכיר מוצרים מומלצים ולהבין איך לבחור את המוצרים שהכי מתאימים לנו. בואו נתחיל.
יתרונות
- מיתוג בעלות נמוכה: ציוד משרדי ממותג הוא דרך לא מאד יקרה להראות את המותג ולקדם את העסק. הוא מתאים לצד שאר האפיקים ותמיד אפשר להיעזר באפיק הזה.
- מוצרים שימושיים: מוצרים שנמצאים בשימוש משרדי ממילא ופשוט מלבישים עליהם את המיתוג של העסק.
- מסר שנמצא בכל מקום: מדובר במוצרים שעוברים ממקום למקום ומחליפים הרבה ידיים ועיניים. דרך קלה לפרסם את העסק.
סוגים
אז על אילו מוצרים מדובר? ובכן, המגוון הוא רחב ואפשר למצוא לא מעט מוצרי ציוד משרדי שיתאימו כמו מסמכים ממותגים (הצעות מחיר, הזמנת עבודה, קבלות, חשבוניות מס וכו׳), קופסאות סוכריות, מדבקות לרכב, עטים, פתקיות תזכיר, מעטפות ועוד.
איך לבחור מוצרים מתאימים?
מכאן, חשוב מאד להבין איך לבחור את המוצרים שמתאימים. בשלב הראשון צריך להבין מהם המוצרים הכי שמישים במשרד ואלו שמחליפים הכי הרבה ידיים. כעת יש להחליט איך נרצה לחלק אותם – האם בתור מתנה לעובדים ולקוחות או פשוט כחלק אינטגרלי מהציוד במשרד.
בשלב הראשון מומלץ להזמין כמויות קטנות יחסית ולהבין את אופי השימוש במוצרים. לאחר מכן אם יש צורך אפשר תמיד להזמין עוד. ציוד משרדי ממותג זו דרך פשוטה ונוחה למתג את העסק מבלי להוציא הרבה כסף או להשקיע יותר מדי בקידום המסרים.
מרחבי הרשת:
מטרנה באתר מאקו
גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון