עונת הגלידות 2013 יוצאת לדרך עם מגוון חדשנויות מלהיבות

גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידות בישראל משיקה את עונת 2013 עם מגוון חדשנויות מלהיבות

 בעונה שבפתח מציגה גלידת שטראוס שלל חדשנויות מלהיבות  עם המותגים מגנום, סולרו וקליק. מותג הילדים הבינלאומי "מקס" ימשיך להכות גלים, מגנום ישיק לראשונה סדרת קונספט, חטיף גלידה חדש יככב בסדרת קליק, וגם גאווה ישראלית – מגנום דאבל, פיתוח ישראלי, יושק על ידי יוניליוור בעולם

 

גלידת שטראוס פותחת את עונת הגלידות 2013 עם מבול של חדשנות לקהל שתצנן היטב את העונה החמה לקהל הצרכנים הישראלי. עם מותגים מנצחים של יוניליוור העולמית לצד ומותגים מקומיים תחת למטריית המותג העצמתי גלידת שטראוס, גם בקיץ הזה מחכה לצרכנים חוויה קיצית טעימה וצוננת.

עולם הצריכה מחוץ לבית – "מקס" (כוכב הילדים), מגנום, ו"קליק"

בעונה הנוכחית תמשיך גלידת שטראוס להרחיב את פעילותה בערוץ הצריכה "מחוץ לבית" (Out Of Home ) – החברה תמשיך להוביל את הערוץ, להגדיל את כיסוי השוק שלה ולהתקשר עם לקוחות קמעונאיים אסטרטגיים נוספים.

 

ילדים – קהל יעד מרכזי:

 גם ב- 2013 ימשיך מקס האריה, כוכב ערוץ הילדים, להוביל את פעילות הילדים של גלידת שטראוס.  מקס הינו המותג המוביל את מוצרי הילדים של גלידת שטראוס ומהווה מטריה מותגית אחת שמעצימה ומאחדת את מוצרי הילדים תחת זהות ואישיות אחידה.

באמצעות מקס, גיבור ערוץ הילדים, יוצרת גלידת שטראוס חוויה כוללת עבור הילדים, הן ברמה התוכנית והן ברמה המוצרית. מקס מציע לילדים חוויה של עולם תוכן שלם שהגלידה היא רק חלק ממנו.

השנה מתכננים בגלידת שטראוס שני מהלכים מרכזיים:

  1. שגעון הבאמפיז – השקת חדשנות חוויתית אמיתית ורלוונטית לילדים אשר תלווה בקמפיין תמיכה בכל המדיות ותחיה גם בעולם הוירטואלי וגם בעולם האמיתי.
  2. כינוס כל מוצרי הילדים החזקים והמובילים כמו מטרה, אבטיח ופרוטי תחת המותג מקס. המשמעות במהלך זה היא גם תזונתית. כל השלגונים שמכונסים תחת מותג הילדים חייבים לעמוד בתקן ה- pink passport של יוניליוור. משמעותו של התקן הינה: מקסימום 110 קלוריות למנה, מקסימום 3 גר' שומן רווי למנה, מקסימום תוספת סוכר של 20 גר' בכל  100 גר' מוצר. בצעד גלובאלי, יוניליוור תתחיל לתקשר במהלך שנת 2013 על כל אריזות גלידות הילדים שלה אייקון "במיוחד לילדים". האייקון הזה מייצג את העובדה כי המוצר מתאים לילדים (לדעתה של יוניליוור) ועומד בסטנדרטים תזונתיים כפי שציינו.

"מקס הפתעה" מביא לילדי ישראל את שגעון הבאמפיז
שלגון "מקס הפתעה" מביא בשורה חדשה לילדים. בנוסף לקרחון החדש בטעם ענבים, הטעם האהוב על הילדים, תגיע גם הפתעה חדשה בכל אריזה:

באמפיז – משחק מטריף שכבש כבר את ילדי אירופה ועומד לכבוש את עולם הילדים בישראל. בכל שלגון מקס הפתעה, תמצאו באמפיז חדש לאוסף. ובכל מאגדת תמצאו 5 שלגונים ו-2 במפיז נוצצים נדירים. דיסקיות הבאמפיז יגיעו ב-35 עיצובים מרהיבים שילדים ירצו לאסוף כמה שיותר. מקס הפתעה יושק בכשרות רבנות עכו ולנדא. מחיר מומלץ לצרכן: 9 ₪ לשלגון בודד ו- 34 ₪  למאגדת.

 

חדשנות נוספת בסדרת מקס – טוויסטר –
שלגון חדש בטעמים מסחררים: וניל, סורבה ענבים וסורבה אבטיח.

מקס טוויסטר יושק גם במאגדת 5 שלגונים בכשרות רבנות עכו ולנדא. מחיר מומלץ לצרכן: 6  ₪ לשלגון בודד ו-25 ₪ למאגדת.

 

חטיפי גלידה – קליק ממשיך להפתיע

לאור ההצלחה של "קליק חטיפי גלידה" (תוצר ישיר של שיתוף פעולה של גלידת שטראוס עם מותג של יוניליוור), גלידת שטראוס משיקה טעם נוסף בסדרה בפורמט החדשני והממכר: קליק חטיפי גלידה שוקולד לבן ונוגט.

גלידת נוגט נימוחה בציפוי שוקולד לבן ופצפוצים, שידוך טעמים אולטימטיבי בשילוב  חווית אכילה ייחודית של נשנוש משקית.

מחיר מומלץ לצרכן: 9 ₪ ליחידה. כשרות רבנות ולנדא.

 

מגנום

מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי, ממשיך לחדש גם השנה עם מגוון מוצרים מפנקים במיוחד, ומגיע לשיאים חדשים של תענוג.

לאור ההצלחה המסחררת של מגנום דאבל שוקולד עם נוגט, ב- 2013 משיק מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ, מוצר נוסף בסדרה: מגנום טריפל.

במגנום טריפל 3 טעמי שוקולד: לבן, חלב ומריר. בדומה למגנום דאבל, גם מגנום טריפל מצופה בשתי שכבות של השוקולד העשיר והאיכותי של מגנום (שוקולד לבן וחלב), לצד ריפל בטעם שוקולד מריר וגלידת שוקולד, שיוצרים יחדיו חוויה שוקולדית מסעירה ובלתי נשכחת!

מגנום טריפל: שלגון שמנת משובחת בטעם שוקולד בציפוי שוקולד לבן מעולה ושוקולד חלב מעולה עם ריפל בטעם שוקולד מריר.

מגנום טריפל יושק כמוצר יחידתי וגם במאגדת 5 יח' בגודל מיני.

כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו.

לאור ההצלחה של שלגון מגנום דאבל שוקולד עם נוגט, המוצר המנצח מושק השנה גם במאגדת 5 יח' בגודל מיני. מגנום דאבל, פיתוח ישראלי מקורי במפעל הגלידות בעכו, זכה לביקורות נלהבות ולהצלחה מסחררת בקרב קהל הצרכנים. בעקבות הצלחה זו, החליטה יוניליוור העולמית להשיקו ברחבי העולם.

בהמשך השנה צפויה לנו הפתעה אמיתית במגנום. לראשונה ישיק המותג סדרה בת שני שלגונים: מגנום PINK ואת מגנום BLACK.

Pink & Black היא סדרת  קונספט מרגשת שמחברת עולמות שונים של שלגונים וטעמים עם צדדים שונים באישיות שלנו, אשר באים לידי ביטוי ברגעים שונים. שני המוצרים בסדרה מתאימים לצדדים השונים באישיות שלנו: מגנום PINK לצד היותר השובב  ומגנום BLACK לצד היותר מתוחכם שלנו.

מגנום PINK פרי יער שלגון שמנת משובחת בטעם פירות יער בציפוי שוקולד חלב מעולה ובציפוי ורוד עם ריפל בטעם פטל.

מגנום BLACK אספרסו שלגון שמנת משובחת בטעם וניל בציפוי שוקולד מריר מעולה עם ריפל בטעם קפה.

מגנום PINK ומגנום BLACK יושקו הן כמוצרים יחידתיים הן במאגדות 5 יח' בגודל מיני. כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו.

מחיר מומלץ לצרכן לכל שלגוני מגנום: 10 ₪ לשלגון ו-28 ₪ למאגדת.

 

עולם הצריכה בתוך הבית – קרמיסימו מביא טעמים חדשים וגם מגנום ממשיך להפתיע

קרמיסימו, המותג האהוב והמוביל בתחום הגלידה הביתית ישיק שני טעמים חדשים ומפתיעים: קרמיסימו וניל קינמון, גלידה מפתיעה שטעמה ממש כשל עוגה. לאוהבי הדייניש קינמון צפויה חגיגה!  וגם חובבי השוקולד לא יתאכזבו, בהמשך תושק קרמיסימו שוקולד ועוגיות.

כשרות רבנות ולנדא. מחיר מומלץ לצרכן 20-22 ₪

מגנום ממשיך את ההצלחה בתחום חבילות הבית בקטגורית הסופר פרימיום ומרחיב את סדרת "מגנום באריזה ביתית" עם השקה של עוד 2 מוצרים חדשים ומפנקים במיוחד:

מגנום באריזה ביתית פרי יער ושוקולד לבן – גלידת שמנת משובחת בטעם וניל עם ריפל בטעם פירות יער, שברי שוקולד לבן מעולה וחמוציות מסוכרות. פינוק אמיתי!

מגנום באריזה ביתית ונילה בראוניס וטירמיסו –  גלידת שמנת משובחת בטעם וניל עם ריפל בטעם טירמיסו, שברי עוגיות בראוניס ושברי שוקולד חלב מעולה. תענוג שוקולדי שאין שני לו…

כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן 24

 

מוצרים חדשים נוספים שיקררו לנו את קיץ 2013

מי שרוצים לחסוך בקלוריות יימצאו חידושים מרעננים בקטגוריית ה-VITALITY . סולרו ירענן העונה את כל מי שמחפשים תענוג מופחת קלוריות עם שני טעמים חדשים ומפתים: סולרו תות שדה– 105 קלוריות ביח', 4% שומן, 40% פרי בציפוי השלגון. וסולרו אננס– 98 קלוריות ביח', 3.7% שומן, 40% פרי בציפוי השלגון.

לכל מי שירצה לקחת את התענוג הזה הביתה, יושקו הסולרו החדשים גם במאגדות: מאגדת מיני סולרו תות שדה- 5 יח', 83 קלוריות ביח', 4% שומן, 40% פרי בציפוי השלגון. ומאגדת מיני סולרו אננס- 5 יח', 75 קלוריות ביח', 3.6% שומן, 40% פרי בציפוי השלגון.

כשרות  רבנות ולנדא. מחיר מומלץ לצרכן 9 ₪ לשלגון ו-25 ₪ למאגדת.

 

יורם אביגד, מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס : "כמובילי שוק, אנו מחויבים לחדשנות ופועלים מדי שנה להביא לצרכן מוצרים וטעמים חדשים שילהיבו לצד המוצרים המוכרים והאהובים. אנו בטוחים כי גם השנה, הדברים החדשים שנביא לשוק יזכו לחיבוק אוהב מקהל הצרכנים שלנו".

 (באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here