כיום, בעידן האינטרנט ומהפכת המידע המקוון, כשאנו רוצים לברר מידע לגבי אדם מסוים, עסק או כל נושא אחר – הדבר הראשון שנעשה ככל הנראה זה להקליד את הביטוי המתאים בגוגל. התוצאות הראשונות לרוב יעזרו לנו להחליט דברים חשובים, ואם רובן שליליות כנראה שנעדיף לשמור מרחק. עניין זה בעייתי עבור רבים כגון חברות, אנשי עסקים וגם אנשים פרטיים, אך לאנשי המקצוע בתחום התוכן והאינטרנט יש כלים להתמודדות עם מצבים מסוג כאלו – ניהול מוניטין ברשת. בואו ננסה להבין למי זה מתאים ומה זה בדיוק אומר.
ניהול מוניטין ברשת – למי זה מתאים?
בגדול, ניהול מוניטין ברשת מתאים לכל מי שרוצה ששמו או שם העסק שלו ייתפס על ידי הגולשים באופן חיובי. ישנם מקרים מובהקים בהם נראה אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, לדוגמא:
- אדם שהיה מעורב במקרה בעל אופי פלילי לכאורה שפורסם ברשת
- חברה שסוקרה באינטרנט באופן שלילי
- אדם או חברה שמבקשים לייצר לעצמם תדמית חיובית ברשת
לא רק ״לדחוק תוצאות אחורה״
אז כן, ניהול מוניטין ברשת הוא צעד לדחיקת אזכורים שליליים לשולי תוצאות החופשות, אך לא רק זאת, ניהול מוניטין מקצועי נשען על עבודתSEO יסודית ומסייע להבטיח שכאשר מחפשים אדם או עסק מסוים, התוצאות שיתקבלו יהיו חיוביות וישקפו יושרה ומקצועיות.
למידע נוסף:
ניהול מוניטין – יונתן ינושבסקי
יונתן ינושבסקי – לינקדין
מרחבי הרשת:
רכב שיתופי – השכרת רכב בשירות עצמי 24/7