אינדקס עסקים חדש נכנס לזירה
יתחרה בדפי זהב ובזק עסקים, מציע פרסום חינם לעסקים ומציג תוצאות מבוססות קשרים חברתיים בפייסבוק
"המומחה שלי" הוא אינדקס ישראלי המאפשר לחפש עסקים, לפי רלוונטיות חברתית, ומבוסס על הקשרים החברתיים של הגולש בפייסבוק. בחיפוש איש מקצוע הגולש יקבל תוצאות של אנשי מקצוע שחבריו לפייסבוק המליצו עליהם, מה שמייעל את מנגנון ה"מפה לאוזן", ומאפשר בחירה יעילה ומושכלת יותר של נותני שירות.
בעלי עסקים יכולים להוסיף את העסק שלהם בקלות ובחינם לאתר , לקבל קידום אורגני במנועי החיפוש, לקבל דף 'צור קשר' בחינם לעמוד האוהדים, לעשות שימוש בכלים אוטומטיים מתקדמים לשיווק ויראלי ובפלטפורמה ליצירת שותפויות עסקיות, והכל נוח וקל לשימוש.
אתר "המומחה שלי" מבוסס אלגוריתם חברתי, ומפיח לחיים את כל נושא העסקים בפייסבוק, שהיה עד לאחרונה לא לגמרי ברור. בעלי עסקים שפתחו עמוד אוהדים בפייסבוק, לרוב לא ידעו כיצד למנף אותו באופן שיניב להם לקוחות. מומחי מדיה חברתית רבים ניסו לפענח את הנוסחה של שיווק נכון ברשת החברתית, אולם עד היום עיקר הפעילות סבב סביב נושא קשרי הקהילה עם הלקוחות, מה שהתאים בעיקר למותגים גדולים בעלי אסטרטגיה שיווקית רחבה. עסקים קטנים שאין סביבם עולם תוכן עשיר, נשארו מחוץ למשחק.
אתר "המומחה שלי" מארגן את העסקים בפייסבוק, ועושה שימוש חכם במנגנון החברתי – הוא ימצא עבורנו את העסקים שחברינו לפייסבוק כבר התנסו בשירות שלהם. בשירות חד פעמי של פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור זה אולי פחות קריטי, אבל בבחירת רופא, יועץ השקעות או עורך דין מדובר ביתרון של ממש.
חוות הדעת באתר הן חוות דעת של אנשים שהגולש מכיר, מה שמעלה את הערך שלהן משמעותית על פני חוות דעת אנונימיות שמקורן לא ברור. הגולש יכול ליצור קשר עם ממליציו של נותן השירות ולקבל מידע אמין ממקור ראשון. מגמה זו מביאה לכך שנותני השירותים, אשר מודעים לחשיבות חוות הדעת אותה הם מקבלים, נותנים שירות איכותי יותר וכולנו נהנים מצרכנות בריאה ונכונה יותר.
עסקים אשר מעוניינים להוסיף את העסק שלהם לאתר יכולים לעשות זאת בחינם ובקלות דרך הקישור הבא: www.theexpert.co.il
או באפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts
האתר פותח על ידי דן ברקה לשעבר ארכיטקט מערכת Timetoknow.com, ארכיטקט מערכת Mercado.com ומוביל טכנולוגי Answers.com.
(באדיבות Pr online)