רב בריח יוצא בקמפיין תדמיתי בנושא הביטחון האישי

רב בריח

מובילת תחום הדלתות המעוצבות בישראל

משיקה לראשונה מאז 2007

קמפיין תדמיתי בנושא הביטחון האישי

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת

בהשקעה כוללת של  3 מיליון ₪

רב בריח , המובילה את שוק הדלתות המעוצבות בישראל, משיקה לראשונה מאז הקמפיין עם המעצב גדעון אוברזון ב-2007 , קמפיין תדמיתי רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה כוללת של 3  מיליון ₪.

הקמפיין החדש, אשר יעלה ביולי 2010 תחת הסלוגן: “עיצוב עוצר נשימה ומנגנון ביטחון שעוצר את כל השאר” מציג את המתרחש בתוך הדלת כאשר זו ננעלת. במרכז הקמפיין, אנימציית תלת מימד מתקדמת המדמה את פעולת הנעילה ואת כל שמתרחש בתוך דלת הביטחון המעוצבת בעקבותיה.

הקמפיין החדש, תחת המסר-  “עיצוב עוצר נשימה ומנגנון ביטחון שעוצר את כל השאר”, יעלה בערוצים 2, 10, 9  ו-24 בנוסף, ייתמך הקמפיין בפעילות אינטרנט, ועיתונות ארצית ויימשך כחמישה שבועות.

מנכ”ל רב בריח שמואל שטרנשוס: “כמותג מוביל בישראל, מציעה חברת רב בריח מגוון רחב של מוצרים במטרה לתת מענה למגוון צרכים וסגנונות. השם רב בריח הפך לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון הישראלי, ופעמים רבות לקוחות המעוניינים בדלת ביטחון מעוצבת של רב בריח, טועים ורוכשים דלת מעוצבת שאיננה רב בריח המקורית. אנו נרגשים מעלייתו של הקמפיין החדש אשר ידגיש בפני הצרכנים את חוזקה ויתרונותיה של רב בריח. אנו בטוחים כי בזכות הקמפיין החדש תמשיך רב בריח להיות החברה המובילה בתחום העיצוב, הביטחון והבטיחות של בית הישראלי.”

רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין הוכתר כ’מותג על’ לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של כלכליסט לשנת 2009 כמותג המאפיין את הבית הישראלי.

בסקר שבוצע על-ידי מכון פאנלס ולעומק התודעה,  רב בריח גרפו 40.4% מהקולות, פי 2 מהמקום השני.

ליבת העשייה של רב בריח המובילה את הענף מזה 35 שנה- ביטחון ובטיחות, מובילות אופנתית ועיצובית וחדשנות טכנולוגית. מפעל רב בריח ממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ופנים מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו”ל.

לפרטים נוספים: שלומי מינץ, יפה אפרתי תקשורת, 03-6129010

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here