משחק זיכרון עם "לה קט"
מותג מזון החתולים המוביל "לה קט" במשחק זיכרון וירטואלי נושא פרסים
"לה קט", מותג המזון האהוב לחתולים המיוצר על ידי חברת "ביו-פט", משיק משחק וירטואלי לחבריו בפייסבוק http://www.facebook.com/LaCat.il .
המשחק יהיה זמין לגולשים ובמהלכו המשתתפים יתבקשו להפוך קלפים וליצור צמדים של תמונות זהות, בדיוק כמו במשחק הזיכרון המוכר, אלא שהפעם מדובר במשחק זיכרון בגרסתו המודרנית והוירטואלית.
כל המשתתפים אשר יסיימו את המשחק במלואו יזכו בקופון המעניק 15 ₪ הנחה בעת רכישת מזון חתולים מתוצרת "לה קט".
בנוסף, יוענקו מארזי פינוק לחתול בשווי של כ-90 ₪ לשלושת המשתתפים אשר יסיימו את המשחק עם התוצאות המהירות ביותר באותו יום.
מחקרים מוכיחים כי חתולים הם בעלי זיכרון מצוין לטווח קצר. זכרונו של חתול ממוצע טוב יותר מזה של הכלב – פרט מידע שימושי יוכל להישלף על ידו גם לאחר 16 (!) שעות.
הזיכרון של החתולים מבוסס על חקיינות – הם מחקים את אמם, ולומדים מכך פעילויות רבות החיוניות להישרדותם. כך, למשל, ניתן לראות חתולים המסוגלים לפתוח דלתות, להוריד אריזות מזון ובמקרים מסוימים אף להדיח את האסלה.
חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-30 שנה עוסקת ביו פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי מזון לבעלי חיים וביניהם בונזו ולה- קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביוני 2008 רכשה חברת ביו-פט את חברת שיף את ריבובסקי, המתמחה בשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. ביו-פט מעסיקה כיום כ-70 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא.
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)