מחלבת טרה בפעילות ייחודית (קמפיין, פעילויות קד”מ ייחודיות והשקת מוצרים) לקראת חג שבועות

מחלבת טרה בפעילות ייחודית

לקראת חג שבועות תשע”א

לקראת החג מחלבת טרה משיקה

שני מוצרים חדשים:

גבינה לבנה פסטו וגבינה לבנה שום עדין

מחלבת טרה מעלה לקראת החג, קמפיין T.V רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי

“מחלבת טרה” תשקיע כ-3 מיליון ₪ בפעילות לחג השבועות:

השקת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה

ומגוון פעילויות שיווק מיוחדות לכבוד החג

 

מחלבת טרה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל חג שבועות 2011 – חג החלב. במסגרת הפעילות מעלה המחלבה קמפיין טלוויזיוני בכיכובו של מנשה נוי, משיקה מוצרים חדשים ויוצאת במבצעי מכירות ופעילות קד”מ נרחבות ברשתות השיווק וחנויות ברחבי הארץ. גם השנה יתקיים ברשתות השיווק מבצע מיוחד – “נתפסת-קיבלת”, במסגרתו תעבור סיירת דיילים מיוחדת שתבדוק את עגלות הקונים ברשתות השיווק. לקוח שבעגלת הקניות שלו “יתפסו” מוצרי חלב של טרה יקבל במתנה – כפפה לאחיזת סירים חמים בעיצוב מיוחד של כתמי הפרה. פעילויות אלו יתקיימו בנוסף לפעילות דיול רחבה ברשתות השיווק ובסופרים הגדולים ברחבי הארץ.

לכבוד החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים בעולם הגבינות:

 

  • גבינה לבנה פסטו וגבינה לבנה שום עדין – הגבינות החדשות יושקו כמהדורה חגיגית לכבוד החג ומתאימה במיוחד לאוהבי הגבינות, שרוצים לגוון עם טעמים חדשים. הגבינות הינן גבינות 5% ויושקו באריזת 200 גר’. מומלצות למריחה על לחם, כמטבל או לאפייה והעשרת הארוחה.

 

המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות.

לאחרונה השיקה טרה שמנת מתוקה עמידה 32% שומן, שהצטרפה לשמנת 38% אשר הוכיחה את עצמה באיכויות ההקצפה והפכה את טרה לשחקן השני עם נתח שוק של 15%.

שמנת מתוקה הינו מוצר פופולארי מאוד בחג השבועות ונצרך להכנת מגוון רחב של מנות עיקריות ואחרונות.

 

השנה, לכבוד חג החלב, מתכננת המחלבה מגוון פעילויות שיווקיות, בהשראת הווי הרפת והמושב, בדגש לרפתנים אשר דואגים במהלך כל השנה לייצר חלב מצוין. במסגרת הפעילויות תפיץ טרה חוברת מתכוננים חגיגית מאת השף איל לביא, תעלה אפליקציית מתכונים לשימוש קל ונוח באייפון אשר תכלול גם רשימת קניות ספציפית לכל מתכון.

 

בנוסף, יתקיים שת”פ נרחב עם אתר מאקו, במסגרתו יצולמו מתכוני וידאו עם אינה קרבצקי, זוכת התוכנית המצליחה “מאסטר שף”, ותיערך תחרות גולשים למתכון הטוב ביותר, שיזכה את שולחיו במגוון פרסים.

ניר קניאס, סמנכ”ל שיווק טרה: “לאור התגובות המצוינות שקיבלנו לטעם ולמרקם של גבינות טרה, השקת גבינות לבנות בטעמים הם חלק מדיאלוג פתוח שיש לטרה עם הצרכן ומתוך מענה לצורך שקיים. השקת גבינות לבנות בטעמים מיוחדים עונה על צרכי החג לכל אלו אשר מעוניינים לגוון עם טעם חדש ולהעשיר את הארוחה”.

דנה אבשלום, מנהלת שיווק טרה: “בנוסף למגוון הפעילויות השיווקיות ומעבר להשקת המוצרים החדשים, גם השנה אנו נרענן את עיצוב קרטוני החלב של טרה בסדרה חגיגית לחג, בהשראת הווי הרפת והמושב וכחלק מהכבוד שאנו רוחשים לרפתנים שלנו. מחלבת טרה מאחלת לכל בית ישראל חג שבועות שמח!”.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here