מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין המציע הטבה ייחודית ללקוחות חדשים

“הכי הרבה לקוחות רוצים לעבור למזרחי-טפחות”

מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין המציע הטבה ייחודית ללקוחות חדשים

לראשונה במערכת הבנקאית- 1500 ₪ מתנה בכרטיס האשראי של מזרחי-טפחות “הכרטיס”

ושלל הנחות והטבות במגוון רחב של בתי עסק

הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן

ההשקעה בקמפיין נאמדת ב 2 מיליון ₪

מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין תקשורתי חדש, הצעה למצטרפים חדשים שלא כדאי לדחות- כרטיס אשראי של הבנק “הכרטיס”, אשר מוטען בסכום של 1500 ₪ מתנת מזרחי-טפחות, זאת בנוסף לשלל הנחות והטבות במגוון רחב של בתי עסק. הקמפיין החדש נוצר בהמשך לסקר מרקטסט אשר קובע כי כרבע מלקוחות הבנקים הקיימים שוקלים מעבר למזרחי-טפחות. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן למשך  שלושה שבועות וישלב גם  את הקמפיינים הקודמים בכיכובו של דביר בנדק אשר העלו למודעות את נושא מעבר הבנקים ועודדו את הציבור הרחב לעבור בנק.

הקמפיין שעולה הינו המשך לקמפיין ראשון המציע הצעת מעבר שקשה לסרב לה. בקמפיין זה מוצגת דודתו של דביר שדוחה את המעבר וחברו הטוב של דביר, השחקן אלון זמק מציג את ההטבה החדשה – 1500 ₪ מתנה בכרטיס האשראי למצטרפים למזרחי-טפחות. ההטבה ניתנת למימוש בכל מקום וללא הגבלה לרשת או חנות מסוימת, כלומר, 1500 ₪ לשימוש חופשי. בנוסף, מעניק  הבנק מגוון הטבות והנחות במגוון בתי עסק כגון: הנחות בסרטים ברשת רב חן וייס פלאנט, בחברת הנסיעות אשת טורס, ברשתות טרקלין חשמל, באג מחשבים, ברשת אופטיקנה, מצמן את מרוץ, ספורט ורטהיימר, פלטנט טיים, רשת אילנס קפה, וואלה שופס ועוד

נעמה גת, סמנכ”ל שיווק, מזרחי-טפחות: “אחוז הלקוחות העוברים בנקים הולך וגדל בצורה משמעותית,על פי נתוני בנק ישראל כ-8% מהלקוחות עוברים  בנקים, זאת בהשוואה לשנה קודמת שהנתון עמד על 5%. נתונים אלו ונתוני סקר מרקטסט מוכיחים כי מזרחי-טפחות הצליח להעלות נושא זה למודעות הציבור בישראל ולהצלחה בקרב הצרכנים אשר עד כה לא שמו את מעבר הבנק בראש סדר העדיפויות גם אם לא היו מרוצים מהבנק בו הם נמצאים. הקמפיין החדש הינו המשך לסדרת הפרסומות ומטרתו ליידע את הצרכן כי יקבל משהו נוסף במידה ויחליט להצטרף אלינו כלקוח הבנק”

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here