מותג הדגנים האהוב והמוביל מבית תלמה קוקומן במהלך רחב היקף לתמיכה במותג – השקעה של 4 מיליון ש”ח

מותג הדגנים האהוב והמוביל מבית תלמה

משיק מהלך רחב היקף לתמיכה במותג תחת המסר “קוקומן – איזה כיף!”

המהלך כולל קמפיין בכיכובו של פרזנטור חדש לקוקומן,  אריזות חדשות ופעילות אינטרנט לילדים ובני נוער בה יוכלו לזכות במסע קניות מטורף

במהלך הכולל הושקעו כ- 4 מיליון ש”ח

לאחר מספר שנים בהם לא נתמך תקשורתית, יוצא מותג הדגנים האהוב מבית תלמה – קוקומן במהלך לתמיכה במותג.

המהלך כולל סדרת סרטונים חדשה תחת המסר “קוקומן- איזה כיף!”, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהם יככב קוקומן חדש, המגולם על ידי השחקן הבריטי ג’ורדון איולה אשר נבחר לאחר בדיקות מול קהל היעד והגיע לארץ במיוחד לצורך הצילומים. בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט וקד”מ בה יוכלו ילדים ובני נוער לזכות ב- 2000 ₪ למסע שופינג ייחודי. במהלך הכולל הושקעו כ- 4 מיליון ₪.

הקמפיין החדש יציג את השפה החדשה של קוקומן אשר תובל על ידי פרזטונר שהופך את קוקומן מדמות מצוירת לבחור “אמיתי”, שמביא עמו הנאה וכיף.

קוקומן החדש הופך כל שגרה או אירוע משעמם לחגיגה. כשקוקומן מגיע – הכיף מגיע.

בנוסף כולל המהלך החלפת אריזות עליהן תתנוסס דמותו החדשה של קוקומן

ומוצר חדש – קוקומן כוכבים עם שוקולד חלב. המוצר מצטרף לסדרת קוקומן הכוללת קוקומן צדפים, כדורים, פצפוצים וקוקומן חום לבן.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: “קוקומן הינו  מותג דגני השוקולד של תלמה האהוד בקרב ילדים ובני הנוער. לאחר מספר שנים בהם לא תמכנו בו תקשורתית החלטנו לרענן אותו ולהשיבו אל המרקע בשפה ונראות מחודשת עם המסר – איזה כיף אם קוקומן היה…  כדי להביא את המסר לידי ביטוי בצורה הרלוונטית ביותר, ערכנו מספר מפגשים עם ילדים ובני נוער מהם למדנו מהם האירועים או המצבים הבלתי נעימים  להם היו רוצים להכניס כיף. בעקבות מפגשים אלה בחרנו להפוך את קוקומן לדמות אמיתית אשר יוצב בחזית הקמפיינים של המותג. סרטי הפרסום החדשים יציגו מצבים עליהם הצביעו הילדים  כמצבים אליהם היו שמחים להזמין את קוקומן.”

איזה כיף אם קוקומן היה נותן לי מתנות

כתמיכה בקמפיין משיק המותג מבצע בו יוכלו ילדים ובני נוער לזכות ב- 2000 ₪ לבזבוז במסע קניות ייחודי מתנת קוקומן. כדי להשתתף במבצע מוזמנים הילדים לרכוש 2 אריזות קוקומן – דגנים או חטיפי דגנים, עם מדבקות המבצע, להתקשר לטלמסר או להיכנס לעמוד קוקומן בפייסבוק, בו ימסרו את קוד המבצע ויענו על שתי שאלות טריוויה. בין העונים נכונה יוגרלו מידי יום 5 זוכים אשר יזכו בתקציב קניות של  2000 ₪  אותו יוכלו לממש במסע  באחד הקניונים.

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שבועיים. המבצע ימשך כ- 3 שבועות וצפויים לזכות בו 75 ילדים.

קוקומן כוכבים עם שוקולד חלב מוצע באריזה במשקל 500 גרם במחיר של כ- 21 ₪.

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality – חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here