חברת ביופט בקמפיין גרילה ייחודי וראשון מסוגו

קמפיין על גבי לוחות מודעות וגלויות עבור 2 מותגים מובילים של חברת ביו-פט:

“איפה אפי?” עבור לה-קט – מזון לחתולים

ו”מקס נעלם” עבור RIBOS – אביזרים לכלבים

תושבי תל אביב התעוררו השבוע וגילו כי לצד הודעות בדבר הופעות ואירועים, עמוסים לוחות המודעות בעיר במודעות בדבר היעלמותו של כלב העונה לשם מקס- “בוקסר גזעי עם נשמה גדולה, שעונד קולר של ריבוס בצבע תכלת”. למודעה, שבלטה בצבעי השחור-לבן מבין שאר המודעות הצבעוניות, צורף גם מספר טלפון שהוביל לתא קולי, המודה למתקשר על רצונו לסייע בחיפוש ומודיע כי מקס נמצא בריא ושלם הודות לסימני הזיהוי שנרשמו. עוד הביע ‘בעליו’ של מקס תקווה כי לכל מי שאבד כלב יהיה סוף טוב כמו במקרה זה. בשלב הזה, רבים מהמתקשרים הבינו כי מדובר במודעה פרסומית חבויה, חייכו לעצמם והמשיכו בדרכם.

מסתבר, כי הסיפור המרגש על השבתו של מקס לבעליו הינו קמפיין גרילה ייחודי של חברת ביו-פט, שמטרתו העלאת מודעות הקהל למותג ריבוס ויצירת חיבור רגשי חיובי למותג באמצעות מודעות “הלך לאיבוד” אשר כתובות בנימה אישית עם קריצה וסוף טוב.

הקמפיין של ריבוס הינו המשך ישיר לקמפיין גרילה של המותג לה-קט, מזון חתולים מוביל מבית ביו-פט, אשר עלה במתכונת דומה באמצע חודש אוגוסט, עם מודעות המבקשות מהציבור לעזור בחיפושים אחר אפי החתול – “ג’ינג’י חמוד שאוהב ליטופים ומעדיף לה-קט”, אשר לווה בצילום חתול שאוכל בהנאה מתוך פחית שימורי לה-קט.

במסגרת קמפיין הגרילה עבור לה-קט וריבוס, הוצפו רחובות העיר תל אביב ב-20 אלף מודעות 3A וב-30 אלף גלויות אשר חולקו במקומות הבילוי, וביקשו את עזרת הציבור במציאת חיות המחמד.

בשל התעניינות הציבור ביוזמה, לאחר שבועיים, למרות שלא תוכננה הפצה נוספת, הודפסו 30 אלף גלויות נוספות, מאחר והגלויות הראשונות אזלו מבתי הקפה.

הקמפיין זכה להתעניינות רבה בקרב העוברים ושבים ברחובות ת”א- למוקדי ריבוס ולה-קט הגיעו מאות טלפונים של אנשים אשר ראו את הגלויות והמודעות ורצו לעזור במציאת חיות המחמד.

מירב אמיד, מנהלת שיווק של חברת ביו-פט: “חברת ביו-פט יצאה בקמפיין חדשני עבור המותג לה-קט. התגובות הרבות וההתעניינות הגדולה של הציבור גרמו לנו להחליט לעלות בקמפיין נוסף והפעם באמצעות הכלב מקס, עבור מותג RIBOS. השימוש בפורמט ‘הלך לאיבוד’ התבצע על מנת להעלות את המודעות והמעורבות של התושבים בסיוע בחיפוש אחר חיות מחמד נעדרות, תוך ניסוח עדין ואישי. המענה הקולי בקמפיינים סגר את המעגל בנימה חיובית וסיפר כי חיית המחמד נמצאה בעזרתם של תושבים שנענו לקריאה לעזרה. כמי שאמונים על רווחתם של חיות המחמד אנו רואים חשיבות בעידוד מעורבות חברתית כזו”.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here