ברנפלקס תלמה זה סיבים תזונתיים

תלמה- הכוח להצליח!

תלמה מובילת שוק הדגנים בישראל מחזירה לבמה את מוצר הדגל הבריאותי

ברנפלקס תלמה

המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, בכיכובה של אורנה בנאי, אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו, קולנוע, אינטרנט וקד”מ  בהשקעה כוללת של  5 מיליון ₪

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5  מיליון ₪.

בקמפיין החדש, יוצאת אורנה בנאי למסע הסברה הומוריסטי בו תסביר לעם ישראל כי ברנפלקס תלמה זה סיבים תזונתיים וסיבים תזונתיים זה ברנפלקס תלמה.

דגני ברנפלקס תלמה הינם מהמותגים הותיקים בישראל בתחום דגני הבוקר (כ- 15 שנה בשוק). על אף שמעולם לא נתמך תקשורתית, ברנפלקס הינו המותג השני בגודלו בתחום דגני הבוקר למבוגרים ומחזיק בנתח שוק של  18% עם צמיחה שנתית של 2%. (נילסן, כספי, שנתי 2009).

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים, יוניליוור ישראל: “כמותג מוביל בישראל, מציע תלמה פורטפוליו רחב של מוצרים במטרה לתת מענה למגוון צרכים. בשנים האחרונות  הולכת וגוברת הדרישה הצרכנית למוצרים שיתנו פתרונות לניהול אורח חיים בריא ומאוזן.  כפועל יוצא של מגמה זו, אנו עדים לחזרה של הצרכנים למוצרים בסיסיים, ותיקים ואמינים. חוזקו של ברנפלקס בקטגוריה, על אף שלא נתמך, מעיד על יתרונו כמעניק לצרכנים מענה פונקציונאלי לצד בטחון ותחושה “שיש על מי לסמוך”.

הקמפיין החדש, ידגיש בפני הצרכנים את יתרונו של ברנפלקס תלמה כמקור מצוין לסיבים תזונתיים. אנו בטוחים כי בזכות הקמפיין החדש ימשיך ברנפלקס לחזק את מעמדו בתחום הדגנים.”

במסגרת המהלך יושק ברנפלקס תלמה עם מתכון חדש ובאריזה חדשה בשפה המזוהה עם אריזות תלמה.

ברנפלקס תלמה, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, מהווה מקור מצוין לסיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע לאורך זמן ובכך מסייעים בהפחתת המשקל ותורמים לפעילות סדירה של מערכת העיכול.

ברנפלקס שומר על טעם ופריכות יוצאי דופן, מעניקים שילוב מושלם של בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחר בריאות והמעוניין בשמירה על המשקל.

הקמפיין החדש, תחת המסר “סיבים זה ברנפלקס וברנפלקס זה סיבים תזונתיים” יעלה בערוצים 2, 10, 9  ו- 24  וימשך כשלושה שבועות. בנוסף ייתמך הקמפיין בפעילות אינטרנט, רדיו קולנוע וקד”מ.

קרדיטים:
מנהל קריאטיב – יאיר זיסר

מפיק – אודליה נחמיאס

תקציבאי/ת – יעל רשף

סופרווייזר – שלומית קוגלר

מנהלת לקוחות- גילי ששון

ארט דירקטור – אמראל שושני

קופירייטר – רני צלח

ברנפלקס תלמה

ברנפלקס תלמה הוא המותג מס’ 2 בתחום דגני המבוגרים, לאחר דליפקאן של תלמה. המותג כולל  גם אופציה של מוצר ללא תוספת סוכר.

קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 600 מיליון ₪. הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 60%. תחום המבוגרים מהווה 1/3 מהקטגוריה- בה מחזיק ברנפלקס בנתח שוק של 18% (נילסן, שנתי כספי 2009).

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור (Vitality – חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

לפרטים נוספים: שלומי מינץ, יפה אפרתי תקשורת, 03-6129010

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here