אופנת גברים

אופנה אינה מיועדת ואינה מיוחדת רק לנשים. גברים רבים משקיעים מאמץ ומשאבים בלתי מבוטלים על מנת להתלבש ולהיראות אופנתיים. יש המצייתים לתכתיבי צו האופנה ויש המנסים לעצב ולגבש אותה. יש המנסים להיראות כמי שקוראים עליה תיגר. כך או כך מספר רב והולך של גברים מתכתבים כיום עם האופנה.

זה מכבר חרג גם השיח על האופנה מהתחום של ביגוד והלבשה בלבד. כיום מדובר על אופנות בתחומים רבים, כגון מזון ( בריאותי, טבעוני) מכוניות ועוד.

ערוצי האופנה בטלוויזיה מייחדים מקום וזמן גם לאופנת גברים. חומרי הגלם של האופנה – בדים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם.

גם באופנת גברים רווחות מגמות שונות ויש צביון ומאפיינים לבגדים שאמורים ליצור חזות ודימוי אלגנטי, ספורטיבית, נעלי עבודה, סולידי, מודרני ועוד. יש

יש אופנות שבאות והולכות במעגלים שונים, בטווחי זמן משתנים. יש אופנות שיוצאות מהאופנה לכמה עונות ושבות להיות אופנתיות בשנה מסוימת.

בחלונות ראווה של חנויות הלבשה ניתן לראות אופנות גברים ולהתרשם מההיצע הרב והמגוון של ביגוד יוקרתי ואלגנטי או קליל וספורטיבי.

מה קובע את האופנת הגברים?

כמו אצל נשים- יש גם לא מעט גברים המקפידים על מראה אפנתי על פי סוג העיסוק, האירוע, המיקום ואף השעה ביום שבה הם אמורים להיראות בציבור. מראה אפנתי לעבודה משרדית אינו בהכרח מראה אופנתי לאירוע של יחסי ציבור.

מה שמכתיב אצל גברים (בעיקר) את האופנה הוא הנוחות. מסיבה זו ניתן לראות גברים רבים, לא יהיה זה מופרז לכנותם רובם ככולם, הולכים בקיץ החם במכנסי ברמודה עם כיסים בצד ובכפכפי אצבע. האופנתי הוא מה שנוח ומה שנוח הוא מה שאופנתי.

כאשר מדובר על אופנת גברים חשוב לציין, כי לבוש רשמי של גברים עשוי להיות חליפה ועניבה. כאן ניתן לדבר על אופנה קבועה למדיי, היות שחלק הארי של הלובשים חליפות לובשים חליפות כהות בכלל ושחורות בפרט, כי כך מקובל. כמעט לא סביר למצוא, לדוגמה, שר בממשלת ישראל מופיעה כשהוא לובש מקטורן אפור…

הגברים מתחילים לקבל מודעות לאופנה

כאשר אנחנו מדברים על אופנת גברים אנחנו לא מדברים על אופנה שמושכת את העין בשל ייחודה, מה שלא כן אצל אופנת נשים. גם גבר המקפיד ואף מהדר בלבושו ייראה על פי רוב לבוש באופן סולידי או ספורטיבי. הוא ייראה מסודר, נקי, כאשר את ה- LOOK המוקפד עשויים להשלים משקפי שמש אופנתיים.

בשנים האחרונות מסתייעים יותר ויותר גברים בשירותיהם של מעצבי אופנה ומשקיעים מאמצים וכסף על מנת להיראות לבושים בטוב טעם ובעיקר במותגים. יש יצרניות בגדים שהלוגו שלהן הוא אות וסימן למיתוגן. מי שלבוש בפריטי אותה יצרנית תמיד ייראה וייחשב למי שמקפיד ללבוש מותגים אופנתיים.

כיום, יותר מאשר בעבר ניתן לראות גם גברים שמתאמצים להיראות מרושלים, פרועי שיער, עם זיפי לחיים מסוגננים ואף זה חלק מהרצון ומהמאמץ ליצוא לעצמם חזות אופנתית, זרוקה, נון- שלאנטית.

 

Paste your AdWords Remarketing code here