BLU LEMON LIME לראשונה בעולם ובישראל- משקה אנרגיה בטעם למון ליים

BLU ממשיך לחדש ולהפתיע ומשיק

בימים אלו בישראל את

BLU LEMON LIME

משקה אנרגיה בטעם קייצי ומרענן

BLU, משקה האנרגיה שכבש את ישראל

מציג בימים אלו משקה חדשני, ראשון מסוגו

BLU LEMON LIME

משקה אנרגיה בטעם לימון מרענן

חברת בני פאוזי שמשום, יבואני משקאות BLU, אשר היו הראשונים בישראל שהפיצו משקאות אנרגיה בטעמים, משיקים לראשונה בישראל משקה אנרגיה בטעם למון ליים – BLU ENERGY LEMON LIME – משקה אנרגיה בגזוז עדין בטעם לימון-ליים קייצי ומרענן. טעם הלימון ליים מצטרף לשורת טעמי BLU אשר משווקים בהצלחה רבה בישראל: BLU CRANBERRY, BLU SUGER FREE ו-BLU ENERGY VODKA – משקה המשלב משקה אנרגיה עם וודקה איכותית מוכן לשתייה, וזאת בנוסף ל-BLU ENERGY DRINK שהיה חלוץ משקאות האנרגיה של BLU בישראל.

ב-BLU מעריכים כי המשקה החדש יכבוש את המועדונים, פאבים וברים, וכן את רשתות השיווק, חנויות הנוחות וכל הנקודות בהן נמכר BLU כטעם המועדף על צעירים בכל מה שקשור למשקאות המעורבבים עם אלכוהול ובלי אלכוהול.

BLU LEMON LIME מהווה יישור קו עם הטרנד השולט בעולם המשקאות המקומי והבינלאומי, המציג משקאות  שונים בטעמים מיוחדים.

במבחני טעימה רבים שנעשו בטרם השקת BLU LEMON LIME בישראל, נתקבלו תגובות חיוביות למשקה החדש.

BLU הינו משקה אנרגיה דור שלישי, לא אלכוהולי המיועד לצעירים. כדי ליהנות מיתרונות BLU אין צורך למהול ו/או לערבב אותו עם אלכוהול. מסיבה זו המשקה מתאים לצעירים מתחת לגיל 18 ולאנשים אשר צריכים או מעוניינים להישאר ערים שעות רבות בצלילות דעת ומחשבה, כסטודנטים לקראת בחינות, נהגים וכו'.

BLU הושק בישראל בדצמבר 2008 ומאז הוא נמצא בעלייה מתמדת בנתחי שוק. כיום המשקה עומד על נתח שוק של של כ-48% לעומת XL אשר מחזיקים בנתח שוק מוערך של 42% וזאת על פי דוחות של חברת סטורנקסט.

בנוסף, דוחות סטורנקסט מעידים כי יש מגמה ברורה ובולטת של גידול מתמיד של 4% במכירות BLU לעומת ירידה מתמדת של 2% במכירת XL.

יש לזכור כי נתוני סטורנקסט הינם על פי השוק המבורקד בלבד, המהווה רק 60% מכלל השוק ואינו כולל פיצוציות, מועדונים, ברים, פאבים וכיו"ב, שם כוחו של BLU  מאוד חזק.

מחיר מומלץ לצרכן:7.99-5.99  ₪, כמו משקה BLU.

BLU LEMON-LIME מופץ, כשאר משקאות האנרגיה של BLU ברשתות השיווק, מועדונים וברים, חנויות הנוחות בתחנות הדלק, בפיצוציות ומסעדות מובילות.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here