JCDECAUX בקמפיין ייחודי בינלאומי עבור להקת המחול ורטיגו

רוקדים בעמודים הפריזאים של JCDecaux!

JCDecaux עולה בקמפיין ייחודי בינלאומי עבור להקת המחול ורטיגו!

בקמפיין החדש, עשרות עמודים פריזאיים ברחבי תל אביב-יפו יעטפו עם צילומים מיוחדים מהמופע החדש של הלהקה- "נול – null"

הקמפיין יחל בישראל וימשיך למדינות ברחבי העולם בהתאם לסיבוב הופעות הלהקה

 

חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, עולה בקמפיין חדש וייחודי לרגל פתיחת סיבוב ההופעות הבינלאומי של להקת ורטיגו עם המופע החדש "נול – null". במסגרת הקמפיין המיוחד יוצגו 65 צילומים, אשר צילם גדי דגון, מהמופע "נול" של להקת המחול, על גבי 65 עמודים פריזאיים במיקומים מרכזיים ברחבי תל אביב יפו.  הצילומים יוצגו למשך 10 ימים החל מה-12 ליולי ברחבי העיר.

חברת JCDecaux העולמית תלווה את המופע החדש של הלהקה במסגרת סיבוב ההופעות בעולם בקמפיין חוצות מרשים ביופיו.

תערוכת צילומי מחול ברחוב הינו קמפיין חדשני  של ורטיגו העושה שימוש אמנותי בתנועה על גבי מדיית פרסום חוצות.  הפוסטרים מהווים מעיין תערוכת צילומים מתוך המופע  החדש של הלהקה, "נול".  החוט המקשר בין סוגי הפוסטרים המצולמים והמוארים הינו הרקע של קיר האור המעטר את הבמה, במופע "נול".

הפוסטרים המוארים אשר יוצגו על גבי העמודים הפריזאים יהוו חלון ראווה למופע החדש של ורטיגו "נול" אשר יעלה בכרמיאל ב-12 ליולי ובמרכז סוזן דלל בתל אביב ב-22 וב-23 ליולי.

פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדשני אנו משלבים את עולם הפרסום יחד עם עולם האמנות והמחול הקרוב מאד לליבנו כתומכים בתרבות בארץ ובעולם. הקמפיין הנוכחי ממחיש את החדשנות של החברה  ואנו שמחים וגאים ללוות את הופעת הלהקה בשלטי החוצות.  אני מאחל הצלחה רבה ללהקה בסיבוב ההופעות ומקווה כי נצליח להמחיש את הייחודיות של המופע באמצעות הקמפיין"

עדי שעל, אחד ממייסדי הלהקה מוסיף כי: "תל אביב היא עבורנו נקודת הפתיחה למסע מרתק בעקבות האמנות ברחבי העולם.  זה היה ברור כי בבואנו לבחור חברה אשר תפרסם זאת עבורנו בשלטי חוצות נבחר בחברה בינלאומית, המתאפיינת בחדשנות, יצירתיות ותעוזה.  בייחוד לאחר שראינו את התוצאות המרהיבות אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום הייחודיים שלה, מתאים מאד לנו כלהקה חדשנית, מעיזה ופורצת דרך.  גם המיקומים אשר נבחרו ברחבי העיר תל אביב נובעים מתוך אסטרטגיה אשר תביא למקסימום חשיפה ובולטות בקרב קהל שוחר אמנות ומחול, מצד אחד, ובקרב הציבור הרחב, מצד שני.  כולם מוזמנים"

 

קרדיטים:

צילומים: גדי דגון

גרפיקה :דורית טלפז

קונספט וביצוע: משרד הפרסום סיגאווי & סיגאווי

 

 

אודות JCDECAUX

חברת נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

 

אודות להקת ורטיגו

להקת המחול ורטיגו נוסדה בשנת  1992 בירושלים ע"י בני הזוג נעה ורטהיים ועדי שעל. ורטיגו יוצרת אמנות עכשווית בעלת נגיעה חברתית וקהילתית חזקה הבאה לקרב בין אנשים ולגעת בהם באמצעות שפת הגוף.  להקת מחול עכשווי המהווה מקום מפגש פיזי – אנושי לאמנים ולקהל.  ורטיגו לוקחת את הצופה בכל פעם מחדש, למסע בלתי צפוי, מרגש ומאתגר ולמחוזות בלתי מוכרים.  לורטיגו שני מרכזים המשלימים לישות אחת: מרכז מחול פעיל בירושלים- ביה"ס למחול וסדנת מחול להכשרת רקדנים.  עבודה עם נכים ואנשים עם מוגבלויות וכן ורטיגו- כפר אמנות אקולוגי- מרכז תרבות בקיבוץ נתיב הל"ה המשלב בין אמנות לסביבה.

אודות הצלם גדי דגון

גדי דגון נולד במלבורן, אוסטרליה, 1957, והוא מבכירי צלמי המחול והתיאטרון בישראל.  דגון היה צלם בעיתונים "כספים", "מוניטים", כותרת ראשית", "ידיעות תקשורת" ועוד.

הוא צלם הבית של להקת המחול בת שבע, תיאטרון החאן, תיאטרון גשר, "תמונע", והוא מצלם בקביעות עבור להקות המחול והתיאטראות המובילים בארץ והצגות פרינג', בין השאר האופרה הישראלית, אנסמבל תיאטרון הרצליה, מרכז סוזאן דלל, תיאטרון הקאמרי, תיאטרון בית לסין, להקת המחול הקיבוצית, להקת המחול ורטיגו, תיאטרון קליפה, קבוצת המחול של ניב שיינפלד ואורן לאור, קבוצת מיומנה, להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק.  כמו כן, הוא עובד בקביעות עבור מכון ויצמן, מלווה את מעצב האופנה ששון קדם וכן מצלם עבור כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל. בנוסף השתתף דגון ב-19 תערוכות יחיד וקבוצתיות ואף הוציא ספרי צילום.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)