ספרייט יוצא במהלך אינטרנטי ראשון מסוגו שבו ירענן אייקונים ישראלים

ספרייט המותג המרענן

משיק את מהפכת הרעננות

ויוצא במהלך ראשון מסוגו שבו ירענן אייקונים ישראלים

המותג ספרייט משיק מהלך תדמית אינטראקטיבי חדש ומרענן ברוח מהפכנית בהתאם לרוחות המהפכה המנשבות בעולם,  המהלך קורא לציבור לקחת חלק ב"מהפכת הרעננות"

במסגרת המהלך יבחרו הצרכנים אייקונים ישראליים הדורשים רענון,

וירעננו אותם וירטואלית בתוכנה מיוחדת שיצר המותג ספרייט

חלק מהאייקונים המוצעים לבחירת הצרכנים: פלאפל, גופיית סבא, מטקות, דודי שמש ועוד

הצרכנים מוזמנים להצטרף למהפכה ולרענן את דרך מחשבתם באופן שיגדיר מחדש את תפיסתנו לגבי אייקונים ישראליים מובילים.

 

במסגרת המהפכה יאפשר ספרייט לקהל הצרכנים לרענן אייקונים ישראלים מוכרים .

תחילה תוצג בפני הצרכנים רשימה בת 25 אייקונים, מתוך רשימה זו יבחרו הצרכנים את 10 האייקונים המובילים (ע"י הצבעות "לייק") . לאחר שתגובש רשימת עשרת האייקונים הישראליים שהכי זקוקים לרענון, יציעו הצרכנים את הדרכים לרענון האייקונים וזאת ע"י אפליקציות עיצוב אינטרנטיות ייעודיות לכל אחד מהאייקונים, אשר יופעלו בדף הפייסבוק  של המותג.

במסגרת המהלך, יתבקש הקהל הישראלי, החל מ-20 במרץ 2011, להיכנס לעמוד ספרייט בפייסבוק ולבחור את עשרת האייקונים הדורשים רענון. בסוף חודש מרץ תיקבע רשימת עשרת האייקונים הדורשים רענון ומהפכה, כפי שנבחרה על ידי קהל הגולשים . לאחר מכן, יוכל הקהל, באמצעות אפליקציה שנבנתה בעיצוב גרפי מיוחד לכל אייקון, לסייע ברענון האייקונים, ולראות במו עיניהם כיצד נראים האייקונים הנבחרים לאחר רענון.

המהלך מאפשר לצרכנים להביא לידי ביטוי את הפרשנות המרעננת האישית שלהם לאייקונים ישראלים מובילים אשר מלווים את כולנו שנים ארוכות.

בנוסף, לראשונה בישראל, יוכלו הגולשים לעצב באנר פרסומי לקידום הצעת הרענון שלהם, באנרים אלו ישולבו בקמפיין הפרסום של ספרייט באינטרנט. כל גולש, שיבחר בכך,יהיה חתום על עיצוב האייקון שיופיע על גבי הבאנר ,ותמונת הפרופיל מדף הפייסבוק שלו  תוצג על גבי הבנאנר אף היא.  על ידי כך יוכל הגולש לבקש את עזרת הציבור בבחירת העיצוב המרענן שייצר ובכך להגדיל את סיכוייו לזכייה בפרס חלומי – חופשה זוגית מרעננת בחו"ל.

הילה גור מנהלת שיווק בחברת קוקה-קולה ישראל:": " ספרייט, אשר חרט על דגלו את ערך הרעננות האולטימטיבית, פיזית ומנטאלית, מאתגר את קהל הצרכנים להשתחרר ולחשוב בצורה מרעננת גם במקומות בהם אנו רגילים לנהוג בשגרה ובקיבעון. המהלך יקרום עור וגידים באמצעות מהלך אינטראקטיבי נרחב אשר יאפשר לקהל הגולשים  לקחת חלק בבחירת האיקונים שירועננו על ידי אפליקציה גראפית מיוחדת שתוטמע בדף הפייסבוק של המותג. אנו חושבים כי לקהל הגולשים יש קשר מיוחד לאותם אייקונים\סמלים המייצגים את ההוויה הישראלית ומלווים את כולנו כבר שנים ארוכות ומכן האתגר להצליח להסתכל עליהם בזווית חדשה ומרעננת".

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)