קבוצת "MGS" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת המותג האנגלי "UMBRO"

UMBRO

קבוצת הספורט המובילה בישראל"MGS"

קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצת המותג האנגלי "UMBRO" המוביל בעולם בתחום נעלי הכדורגל  ביגוד , וציוד ספורט מקצועי

 "UMBRO", המותג האנגלי לציוד, ביגוד ונעלי כדורגל ישווק בארץ באופן בלעדי על ידי חברת "MGS" ברשת חנויות "מגה ספורט" שבבעלות הקבוצה , ובכ 500 נקודות מכירה סיטונאיות וכן ישירות לקבוצות ספורט שונות  

בתחום הכדורגל!

חברת הספורט המובילה "MGS", קיבלה את הזיכיון לשיווק וההפצה הבלעדי בישראל המותג האנגלי UMBRO, המתמחה בתחום ביגוד, נעליים וציוד בתחום הכדורגל.

במסגרת ההסכם, תשווק "MGS" את נעלי הספורט ההלבשה והציוד המקצועי הנלווה של המותג "UMBRO" בכל 42 סניפי רשת חנויות "מגה ספורט" בישראל, אשר נמצאת בבעלותה. ב 500 נקודות מכירה  פרטיות וכן לקבוצות ספורט שונות(למבוגרים נוער וילדים ).

חברת "UMBRO" הוקמה בשנת 1924 והינה חברה אנגלית הממוקמת במנצ'סטר, אנגליה, ומובילה בשיווק ומכירת בגדים, נעליים וציוד מקצועי כמו כדורי משחק הלבשה הנעלה וציוד ספורט יעודיי. החברה כיום מתמחה בתחום הכדורגל ומציעה בגדים, נעליים וציוד בתחום. מספר רב של קבוצות כדורגל מהגדולות בעולם משתמשות כיום במוצרי החברה וספורטאים רבים מפרסמים ונותנים חסות למוצריהם. מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם.

שירלי דרורי, מנהלת השיווק של 'MGS' ,מוסרת: " כחלק מהאסטרטגיה לתת מענה לכל עולמות התוכן של הספורט בכלל והצמיחה הקבועה בתחום הכדורגל בישראל בפרט, הן ברמה המקצועית והן ברמה החובבנית שבצידה יש ביקוש גובר מצד לקוחותינו לביגוד, הנעלה וציוד בתחום, שמנו לעצמנו כמטרה להביא לישראל את המותגים המובילים בתחום בעולם, ואנו גאים בקבלת הזיכיון למותג האנגלי המוביל "UMBRO".ולצרפו לרשימת המותגים המובילים שבבעלותנו .

 אנו צופים כי עם קבלת המותג החדש, אנו נחזק אחיזתנו בענף הכדורגל בישראל בכל החזיתות"

אודות MGS:

חברת "MGS ספורט טריידינג" נוסדה בשנת 1986 על ידי גדעון מוליוב ופועלת בשלושה תחומים – סיטונאות, קמעונאות ודיוטי פרי ומתמחה בתחום למעלה מ-20 שנה. החברה מייבאת לארץ מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם – ,Diadora Skechers ,Converse ,Arena ,Kappa ,Merrell,HI-TEC ,OP ועוד.  MGS עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החנויות ורשתות הספורט והאופנה בישראל והיא בעלת למעלה מ- 500 נקודות מכירה. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה החברה מקפידה להרחיב את תחומי פעילותה באמצעות הבאת מותגים חדשים לארץ, קבלת זיכיונות למותגים קיימים נוספים ופתיחת חנויות נוספות במרכזי קניות מובילים
(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)

Paste your AdWords Remarketing code here