חדשנות בתחום הפרסום בתל אביב – עמודי הרחוב יהפכו לאריזות פרינגלס!

JCDecaux בשיתוף פעולה עם פרוקטר אנד גמבל יוצאים בקמפיין ייחודי ברחבי תל אביב,

במסגרתו העמודים הפריזאיים ברחבי תל אביב יעטפו באריזות של פרינגלס


בימים אלו יעלה קמפיין ייחודי וחדשני של פרוקטר אנד גמבל באמצעות חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב יפו. במסגרת הקמפיין, 43 עמודים פריזאיים (עמודי רחוב) ייעטפו באופן מלא בדמוי האריזה של פרינגלס. העמודים ממוקמים בצירים המרכזיים בתל אביב כגון רחוב אלנבי, בן יהודה, דיזינגוף וקינג ג'ורג', כך שלא ניתן לפספס את הקמפיין המיוחד והחדשני.  חברת פרוקטר אנד גמבל החליטה לעלות בקמפיין הייחודי לרגל ההשקה של האריזה החדשה למותג פרינגלס. הקמפיין יעלה באמצעות זניטמדיה למשך 15 ימים. הקראיטיב הופק ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY.

הקונספט לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate אשר מקדישה את פעילותה לצורך פיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים.

רק השבוע, דורגה חברת JCDecaux במקום הראשון בעולם בתחום שילוט החוצות, זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010.

בקמפיין החדש, חברת JCDecaux  ממחישה  את המקוריות, הייחודיות והחדשנות שהיא מציעה ללקוחותיה. ב- JCDecaux ביקשו להציג את האריזה החדשה של המותג בדרך שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה. על כן, בחרו בחברה להפוך מספר עמודי רחוב בצירים מרכזיים לאריזת המוצר.

פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדש, ביקשנו להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית לצורך הצגת אריזה חדשה של מוצר קיים בצורה מקורית. הפיכת עמודי רחוב לאריזות של מוצר לא בוצעו עד היום בעיר. אנו שמחים כי חברת פרוקטר אנד גאמבל בחרה בנו להציג את האריזות החדשות ואנו בטוחים כי הקמפיין הייחודי יביא לחשיפה מדהימה".

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת).

Paste your AdWords Remarketing code here