נעלי אלדו בחלונות ראווה בתחנות אוטובוס של JCDECAUX

לאור ההצלחה, JCDecaux נבחרה פעם נוספת להוביל קמפיין יצירתי ויוצא מן המסגרת לרשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO !

 חברת  JCDecaux תעלה במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו עם הקמפיין החדש ב-5 תחנות אוטובוס אשר ישמשו כחלונות ראווה, בהם תוצג קולקציית הנעליים לסתיו – חורף 2012 של ALDO

 ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300 אלף ₪

רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO  בחרה להשיק בפעם השנייה קמפיין מיוחד בחברת JCDecaux , שהינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו ולהציג את קולקציית הנעליים לסתיו-חורף 2012. הבחירה ב-JCDecaux גם לעונה הנוכחית הינה כתוצאה מהצלחת הקמפיין של החברה בפסח האחרון, במסגרתו מספר תחנות אוטובוס ברחבי העיר הפכו לחלונות ראווה המציגים נעליים אמיתיות כפי שהן מוצגות בחנויות הרשת.  חברת  ALDOממשיכה בקמפיין החדש עם אותו הקונספט, אשר במסגרתו תוצג הקולקציה החדשה בחלונות ראווה ב- 5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים שונים ברחבי העיר. 

הקמפיין יעלה בתחילת נובמבר על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-5 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ300 אלף ₪.

הקונספט החדשני לקמפיין גובש במחלקת JCDecaux Innovate העוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים אשר תופסים את העין ומגרים את המחשבה.  בקמפיין ייחודי זה, יוצגו המוצרים בשיא תפארתם לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלם מהם וכל מה שנותר הוא לחפש את חנות ה- ALDO  הקרובה.

פיליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל מוסר כי: "אנו שמחים מאד כי חברת ALDO בחרה בנו להוביל גם את הקמפיין השני בסדרה המיוחדת.  הקמפיין הקודם היה ראשוני וייחודי מסוגו, זכה להצלחה אדירה ומיקם את חברת JCDecaux כחברה יצירתית, מעזה וכזאת שדוגלת בלחשוב מחוץ למסגרת.  התצוגה החדשנית והתלת ממדית מושכת מיד את העין ומציעה פוטנציאל נראות מכל הזוויות.  אנו שמחים גם הפעם לעלות עם קמפיין זה ומשוכנעים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה"

נתניאל נזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "לאור ההצלחה של הקמפיין הראשון והחשיפה העצומה, החלטנו להמשיך העונה בקמפיין נוסף. אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת  ALDO בכלל וחשיפת קולקציית סתיו – חורף 2011/12 בפרט, גם המיקומים שנבחרו לחלונות הראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו, בשנית, לחשיפה ייחודית ולקהל יעד רחב."

אודות JCDECAUX :

נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום. 

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)