למשך חודש שלם – ביוזמת JCDecaux משרדי הפרסום המובילים ו-5 גולשים מאושרים יוצאים בקמפיין מיוחד למען בטיחות בדרכים!

הקמפיין המיוחד למען בטיחות בדרכים יוצא לדרך

ביוזמת JCDecaux משרדי הפרסום המובילים ו-5 גולשים מאושרים בפייסבוק יוצאים בקמפיין מיוחד למען בטיחות בדרכים!

הקמפיין יעלה על גבי 300 פני פרסום במתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך כל חודש ינואר, במהלכו יתחלפו השלטים מספר פעמים כך שיוצגו 1000 פני פרסום!

משרדי הפרסום ויחסי ציבור המשתתפים בפרויקט המיוחד:

גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי Y&R, EURO ישראל,
אדלר חומסקי & ורשבסקי, גלר נסיס
PUBLICIS, יהושע TBWA, ענבר מרחב,
ראובני פרידן
IPG ולעומק התודעה

 המהלך המיוחד של חברת JCDecaux למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים הגיע לשלב האחרון. בימים הקרובים, תעלה החברה בקמפיין חברתי למען "בטיחות בדרכים" על גבי 300 פני פרסום ברחבי תל אביב-יפו אשר יתחלפו במהלך החודש עם ויז'ואלים שונים, כך שיוצגו 1000 פני פרסום. לפני כחודש, פנתה החברה למשרדי הפרסום המובילים בארץ לקחת חלק בקמפיין החברתי ואף פתחה את הפרויקט לקהל הרחב לגולשים בעמוד הפייסבוק שהוקם למען מטרה זו על מנת שיציגו את הרעיונות שלהם לקמפיין.

תשעה משרדי פרסום הביעו התלהבות רבה מהפרויקט והשתתפו במיזם: גיתם BBDO, אדלר חומסקי & ורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי Y&R, גלר נסיס Publicis, יהושע TBWA, EURO ישראל, ענבר מרחב, ראובני פרידן IPG  ולעומק התודעה.  כל משרד שלח מספר רעיונות אך נבחרה כרזה אחת מכל משרד.

בקרב הקהל הרחב, למעלה ממאה גולשים ברשת, חלקם סטודנטים לעיצוב גרפיקה ופרסום וחלקם ללא שום רקע בתחום העלו מודעות פרסום לעמוד הפייסבוק שהוקדם לצורך כך. חברת JCDecaux הודיעה כי 3 מודעות הפרסום המקוריות והמעניינות ביותר יקחו חלק בקמפיין התקשורתי. לאחר בחינת הרעיונות והמודעות בעמוד הפייסבוק, בחרה החברה ב- 5 צוותים של גולשים מאושרים- עידו קרביץ והדר בללי, עוזי שפירא, אברהם זקס ,ניר פלקס ומשרד פרסום בלאקו (אביתר סדון, יורה וסילביצקי ן שרון טל) אשר יזכו לראות את הרעיונות שלהם מוצגים לצד משרדי הפרסום על גבי מתקני חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך 10 ימים!

הרעיון לקמפיין הייחודי נוצר לאחר שבחברת JCDecaux חשבו על דרך יצירתית כיצד ניתן להעלות את המודעות לנושא ולהילחם בתאונות הדרכים על ידי חשיפה וחינוך הצופים.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל ציין כי: "תאונות הדרכים ונושא בטיחות בדרכים צובר תאוצה ונמצא בכותרות בשנים האחרונות.  הגורם האנושי התגלה ככזה שמשפיע רבות על תאונות על ידי צריכת אלכוהול הגורמת להתנהגות פזיזה על הכביש.  אנו, בחברת JCDecaux מאמינים כי רק על ידי חינוך ניתן לעשות שינוי ולכן החלטנו להעלות למודעות נושא חשוב זה על ידי התחרות הייחודית בנושאה הוא בטיחות בדרכים.  הרתמות חברות הפרסום לפרויקט רק מראה הנושא עומד בראש מענייניהם של כל אזרחי המדינה וכי יש עוד לעשות רבות בכדי לעקור את הבעיה מן השורש.  אני מודה לגולשים ולצוותים הקריאטיביים אשר נטלו חלק בקמפיין, כולי תקווה כי הקמפיין העולה בימים אלה יביא לשינוי ולא הקטן ביותר".

הרעיונות של משרדי הפרסום:

גיתם BBDO

הרעיון מאחורי הקמפיין: פחד מהמוות הוא פחד טבעי שמחדירים בנו שוב ושוב, לפעמים זה מחלחל ולפעמים לא.  לכל אותם אנשים שהפחד הזה לא מדבר אליהם צריך להזכיר שלא כל תאונה נגמרת במוות, לפעמים זה נגמר בנכות.  לשם כך בחרנו לייחס את האמירה שלנו לשמירה על המהירות המותרת ולהבהיר שכשנוסעים מהר, יש תוצאות ולפעמים  -הן מפחידות יותר אפילו מהמוות עצמו!

קרדיטים:

על הפוסטר של חניית הנכים חתומים

ליאב גוטשטיין – ארט דיירקטור

איקו יפרח – קופירייטר

דני יעקובוביץ’ – סמנכ”ל קריאייטיב

  EURO ישראל

הרעיון מאחורי הקמפיין: כשמדברים על תאונות דרכים, בניגוד מוחלט לקלישאה, "צריך רק אחד לטנגו".  זו התובנה המכוונת קמפיין זה. הוחלט להמחיש תאונת דרכים חזיתית בין 2 נהגים: אחד ששתה ואחד שלא.  רק שבמקום להראות את המכוניות בחרו להראות את פחיות המשקה שהשניים שתו.

(באדיבות יפה אפרתי)