בנטון עולה בקמפיין ייחודי של JCDecaux

תלביש את תחנות האוטובוס ברחבי העיר תל אביב – לרגל פתיחת החנות  הראשונה בדיזינגוף סנטר

 

חברת בנטון עולה בקמפיין ייחודי בתחנות אוטובוס ומכוונים של חברת הפרסום העולמית JCDecaux, החברה המובילה בעולם בתחום פרסום חוצות, לרגל פתיחת החנות הראשונה בדיזינגוף סנטר בתל אביב ותציג את קולקצית חורף 2012.

הקמפיין הייחודי יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם  5 תחנות אוטובוס, שייעטפו כולן באופן מלא על גבי קירות התחנה באווירת המותג עם הצבעים המפורסמים והצילומים המיוחדים המזוהים עם בנטון.  כאמור, הקמפיין יציג את הקולקציה החדשה בויז'ואלים נפרדים- אופנת הילדים ואופנת המבוגרים.  המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנה נבחרו בחברת בנטון בשיתוף עם חברת  JCDecaux.

האיכות של התחנות החדשות אשר הותקנו על ידי JCDecaux בתל אביב בעקבות זכייתה במכרז של עירית תל אביב-יפו מעוררת עניין רב אצל המפרסמים אשר מעוניינים להפתיע את הצרכנים בדרכים יצירתיות ומאירות עיניים ולהבליט את הפרסומות שלהם ומוצריהן.

פליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל מציין כי: "בעקבות פתיחת חנות בנטון החדשה בדיזנגוף סנטר חיפשו שני הצדדים למקסם את הניראות ולבדל את שפת המותג באמצעות איכות הצילומים והלבשת התחנות בת"א.  אנו שמחים כי חברת בנטון בחרה בחברת JCDecaux  למקסם את חשיפת הקמפיין שלה אשר אי אפשר להישאר אדיש אליו"

אודות JCDECAUX

JCDecaux היא החברה הבינלאומית היחידה המתמקדת בפרסום חוצות. החברה נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. הרשת הבינלאומית של חווית ג'י-סי דקו , ומרכז מחקר ופיתוח המבוסס בצרפת והמונה 300 עובדים, הם שאפשרו לחברת JCDecaux לפתח חידושים מחידושים שונים, כגון השירותים הציבוריים הממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית, ופיתוחים שונים בתחום מיחזור החומרים. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון-  בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.JCDecaux  ישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו.

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)