אדידס עולה בקמפיין חדשני בתחנות אוטובוס של חברת JCDecaux

אדידס עולה בקמפיין חדשני בתחנות אוטובוס של חברת JCDecaux  ברחבי תל אביב-יפו

לראשונה בארץ – חלון ראווה המציג נעלי ספורט בשילוב מסך המקרין סרטון הדרכה על הנעליים המיוחדות

 ההשקעה בקמפיין מוערכת ב300,000   ₪

 

חברת אדידס עולה בקמפיין ייחודי בתחנות אוטובוס ומכוונים של חברת הפרסום העולמית JCDecaux. בקמפיין החדש, מציגה חברת JCDecaux את קולקציית נעלי הספורט החדשות  של חברת אדידס בצורה מקורית שלא נראתה עד כה בישראל – חלון ראווה בתחנת אוטובוס המציג את הנעליים החדשות  ומעליו מסך דיגיטלי המשדר סרטון הדרכה.

הקמפיין הייחודי יעלה ב- 200 פוסטרים, מתוכם  5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו, בהן יורכב ארגז פרסום מיוחד המשלב חלון ראווה ומסך דיגיטלי. מדובר בקמפיין מיוחד וחדשני המשלב, יצירתיות וטכנולוגיה מתקדמת.

 

משך תקופת הקמפיין: 18.12 עד ה-27.12.

פליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל מוסר כי: " חברת  JCDecaux מקדמת כל העת פרסומים מקוריים וחדשניים אשר הופכים את השהייה בתחנת אוטובוס לחוויה מפתיעה עבור הנוסע או ההולך ברחוב.  קמפיין ייחודי זה אף עולה על קודמו בשל שילוב הדברים שבו: גם חלון ראווה לנעליים וגם שימוש במסך דיגיטלי המשדר תכנים בצורה מעניינת ומיוחדת.  אנו ב JCDecaux שואפים תמיד לייצר את השלטים המקוריים ביותר אשר מעלים את סף הגירוי מפעם לפעם ואנו בטוחים שבקמפיין הנוכחי עשינו זאת בצורה הטובה והייחודית ביותר."

 

(באדיבות יפה אפרתי תקשורת)